Onze gemeente heeft voor organisaties én inwoners die gezamenlijk activiteiten 
organiseren verschillende mogelijkheden voor het aanvragen van subsidie. Om in aanmerking te komen voor een subsidie zijn regels vastgesteld. 

Wie kan deze subsidie aanvragen en hoe?

Heeft u van ons een brief ontvangen over het aanvragen van uw jaarlijkse subsidie 2025 én staat u ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel? Vraag dan met e-Herkenning deze subsidie voor 2025 aan.

eHerkenning linkeHerkenning linkAanvraagformulier jaarlijkse subsidie

Heeft u van ons brief ontvangen maar bent u niet ingeschreven in het Handelsregister? Dan heeft u samen met die brief ook een aanvraagformulier ontvangen. Stuur dit formulier samen met de gevraagde bijlagen per mail naar heumen@heumen.nl. of per post naar Gemeente Heumen, Postbus 200, 6580 AZ Malden.

Heeft u geen brief van ons ontvangen? Dan komt u in principe in 2025 niet in aanmerking voor een jaarlijkse subsidie. Maar misschien komt u wel in aanmerking voor één van de andere subsidies.

Wanneer aanvragen?

De meeste aanvragen voor jaarlijkse subsidie 2025 moeten vóór 1 mei 2024 door ons ontvangen zijn. Maar er zijn uitzonderingen. Kijk voor de juiste datum naar de datum in de brief die u van ons ontvangen heeft.

Meer informatie

Heeft u vragen over het aanvragen van uw jaarlijkse subsidie 2025? Bel of mail dan de beleidsmedewerker met wie u altijd over subsidiezaken contact heeft. De spelregels die wij hanteren voor het toekennen van een subsidie leest u in de Algemene Subsidieverordening gemeente Heumen 2018(externe link).