Als u een doorlopende of meerjarige vergunning heeft voor het organiseren van een evenement en er zijn geen wijzigingen ten opzichte van de verleende vergunning, dan hoeft u geen nieuwe vergunning aan te vragen. Zolang de evenementenvergunning geldig is moet u voorafgaand aan het evenement wél dit meldingsformulier invullen.
Heeft u geen doorlopende vergunning? Dan moet u alsnog een nieuwe evenementenvergunning aanvragen. Doe dit minimaal 12 weken voor het evenement. Voor kleine evenementen is een melding voldoende.
Wilt u tijdens uw evenement zwakalcoholhoudende drank schenken, dan heeft u een ontheffing artikel 35 van de Drank- en Horecawet nodig.
U ontvangt van ons een schriftelijke bevestiging of het evenement wel of niet kan plaatsvinden.
U kunt ons bereiken op 14 024 of 024 - 358 83 00 of via apv@heumen.nl.
Let op: we hebben voor de aanvraag persoonlijke gegevens van u nodig. De gemeente gaat hier zorgvuldig mee om. Gegevens die we van u ontvangen gebruiken we alleen voor het doel waarvoor u ze heeft gegeven. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring.